热带人

孝…善…恩…
The Garden Of Imperfections - Miro、Q'Aila

存档灵魂:

The Garden Of Imperfections
残缺的花园


【歌词】


If I try to close my eyes I see you
And that's a good memory too.
The world we had has shattered,
Where you were all that mattered.
闭上眼睛看见你
抹不去的记忆
我们的世界已破碎
但无论你身在何处,(对我而言)你依然重要。

I won't expose your imperfections,
Even If I'm alone.
What do you see in your reflection?
You weren't there I should have known.
我不在乎你的不完美
即使我孤苦守候
你可看清你的倒影
我早就应该清楚,你不属于此。

I won't expose your imperfections,
Even If I'm alone.
What do you see in your reflection?
You weren't there I should have known.
我不在乎你的不完美
即便我孤苦守候
你可看清你的倒影
我早就应该明白,你匆匆过客。


评论

热度(15)